Odlomak iz 50 poglavlja

Kratak odlomak iz 50 poglavlja romana Četiri elementa.






Ne sećam se srećnih dana. Moje detinjstvo je obeleženo očevom smrću i gubitkom govora. Ko bi pomislio da ja do svoje šeste godine uopšte nisam pričao, čak sam zbog toga kasnije krenuo u školu. Uglavnom se sećam tuge, majčine brige a onda je usledio period gneva koji je dugo trajao i mislim da nisam ni znao kako izgleda istinska sreća, sve do ove zime, kad napokon upoznah i nju, gospođu Sreću. Jeste da je zima bila duga i hladna, ali za mene je ovo bila najtoplija zima ikada a razlog tome je osećaj topline koji mi zagreje dušu svaki put kad nju vidim, kad je čujem, kad je dodirnem.


Da, zaljubljen sam kreten. I to prilično zaljubljen, zatreskan, zacopan i još ko zna koliko sinonima bi mogli iskoristiti, svi govore jednu te istu stvar, volim moju crnokosu kao nikog pre i uopšte mi ne smeta što se to vidi na meni ili što su me zbog toga sinoć zezali prijatelji. Znam da je moja Mala deset klasa iznad mene, svestan sam da ne pripadamo istom svetu i da je veoma lako mogu izgubiti, ali sinoć sam odlučio da ću se boriti za nju, za nas i podrediću sve njenoj sreći, zato što kad je ona srećna, srećan sam i ja.

Autor Dana Hill 
Fotografija tumblr.com

Нема коментара:

Постави коментар

Zemlja nade 11