Dobra Vila

Posvećeno mojoj Dobroj Vili, mojoj mami.


Ima jedna Dobra Vila
Što nada mnom od malena bdi
Što me čuva od sveg zla
I kad mi je najteže uvek se pojavi.

Kad sam bolesna ili zabrinuta
Leči me i teši, brine se o meni
A kad sam radosna i vesela
Radost sa mnom deli.

Sa tom brigom ponekad je i dosadna
Brecnem se i ljutim, što oko mene neprestano zuji.
Posle, sebe grdim što sam zločesta
I ne poštujem dobrotu koja mi se nudi.

Al' ona ne mari za moje bube,
Možda se na kratko i uvredi
To je, na svu sreću, brzo prođe
I sve moje nezahvalnosti mi uvek oprosti.

Takva vam je moja Dobra Vila
Ponekad nežna, ponekad ljuta, ponekad setna
Ali uvek dobra i nada sve brižna
Jer takva je moja Majka.



Autor: Dana Hill
Fotografija: indyeahforever.wordpress.com



Нема коментара:

Постави коментар

Zemlja nade 11