Pogrešna adresa

Prvo mi je došlo pismo, mirisno i anonimno,
u kojem kažeš da se mojoj lepoti diviš tajno.
Da su moje oči plave, iako su one crne,
duboke k'o najdublje morske vode.
Kad je došlo drugo pismo sa stihovima 
o kosi plavoj, od čistog zlata satkanoj,
iako je moja kosa, više smeđa, manje riđa,
i sigurno je ne bih zvala zlatna,
posumnjala sam da moja adresa nije ona prava
i da se potajno diviš devojci jednoj 
dok u stihovima pišeš drugoj
ili imaš ozbiljan problem sa dioptrijom.
Kad je došlo treće pismo,
u kom me moliš za dozvolu 
da na sva zvona objaviš 
kako mnogo voliš Tvoju Maru, 
ne znajući, da odobrenje tražiš od jedne Mire,
odlučih da umesto Tebe
potražim Maru zlatne kose, očiju plavih,
kao najdublje morske vode
al' isto kao i Ti nisam bila neke sreće.
Zato sada pišem ovo pismo Tebi,
kako bi znao da ja nisam Mara kojoj se diviš.
Žao mi je što si sve te divne reči 
ostavio na pogrešnoj adresi
i zadivio njima devojku koja se potajno nada,
da bi možda, ipak, mogla biti ona prava.


Autor Dana H.
Fotografija theframeworks.com

Нема коментара:

Постави коментар

Zemlja nade 11