Valcer života

Pesma posvećena mojim roditeljima, objavljena u Zborniku poezije i proze





Jedan korak nazad, dva mala u mestu,
naslanjam se leđima na sigurnu ruku Tvoju.
Jedan korak napred i dva sitna za njim,
zaplesali smo valcer života
usidreni u našu mirnu luku.

Guraš me napred i povlačiš nazad,
ne gledam kud idem, zato što verujem Ti.
Vodi nas ritam srca pod zvezdom ljubavi
napred ili nazad, bitno nije,
jer plešemo valcer života zajedno mi.

Jedan korak nazad, dva sitna u mestu
skoro sam pala kad Tvoja ruka iznenada nesta'.
Izgubljenog ritma bauljam okolo tražeći Te.
Hoću da stanem i nestanem,
ali ritam života ne pušta me.

Korake valcera znam, naučila sam,
a svetlo pozornice mi više ne treba,
šta će mi sad kad Tebe nema.
Jedan korak napred, dva mala za njim,
sve dok srce ritam udara
valcer sa životom moram plesati Sama.



Autor Daniela Vrškova a.k.a Dana Hill
Fotografija pirouettedanceacademy.com

Нема коментара:

Постави коментар

Zemlja nade 11