Napuštena

Priča je objavljena u mojoj prvoj zbirci priča pod nazivom "Carstvo reči" a knjigu možete naručiti na: link


Više ništa neće biti isto. 
Mojim hodnicima više neće odzvanjati njegovi teški koraci. Iz kuhinje se neće svakog jutra širiti miris prženih jaja i slanine. Svake večeri, u pola osam, dnevnu sobu neće ispuniti glas spikera kako bi čuo najnovije vesti i uverio se da penzija ovog meseca neće kasniti.
Jutros se sve promenilo. Ostala sam sama i pusta, sa krovom koji prokišnjava, ispucalim zidovima u prizemlju i razbijenim prozorom u dečjoj sobi, onoj u koju niko nije voleo zalaziti.
A kad se samo setim tih srećnih dana, kad sam bila kuća za primer, kojoj se svaki prolaznik divio. Sa plavim zidovima, belom drvenom ogradom, cvetnom lejom i zelenim travnjakom. Uvek mirisna, čista i nadasve živa. Onda su počeli da me napuštaju. Polako, jedan po jedan su odlazili, sve dok nismo ostali samo On i Ja. Stari i tužni.
Danas su izneli i Njega. Otišao je na svoje poslednje putovanje a meni su ostali samo golubovi na tavanu, miševi u podrumu i mačka što se zavukla u dečju sobu.
Možda jednom i nađem novog vlasnika. Nekoga, ko će me ponovo načiniti mirisnom i čistom, ali to neće biti On. On, koji me je svojim rukama sagradio i svoju dušu u svaki moj zid ugradio.


Autor Dana Hill
Fotografija: pixabay.com

Нема коментара:

Постави коментар

Zemlja nade 11